About Me

My photo
DINDIGUL, TAMIL NADU, India
Cool student . practical person luv 2 make friends ... I graduated BE in Electronics& Instrumentation . . Actually im an entertainment adict love to watch more movies again and again also love to hear songs .

Saturday, August 6, 2011

Mankatha Promo songs


CLICK ON THE DESIRED TRACK NAME TO DOWNLOAD IN MP3 FORMAT AND SET AS RINGTONE

TRACK LIST :

1. BALLE LAKKA - Karthik, Vijay Yesudas, Anusha Dhayanidhi (5:15 min)

2. MACHI OPEN THE BOTTLE - Mano, Premgi Amaren, Tippu, Haricharan, Naveen (4:46 min)

3. NANBANE - Madhushree, Yuvan Shankar Raja (5:02 min)

4. NEE NAAN - S P Charan, Bhavatharini (4:07 min)

5. THEME MUSIC - Yuvan Shankar Raja (3:04 min)

6. VAADA BIN LAADA - Krish, Suchithra (4:29 min)

7. VILAYADU MANKATHA - Yuvan Shankar Raja, Ranjith, Premgi Amaren, Sucharita, Anita (6:03)

8. VILAYADU MANKATHA (Remix) - Premgi Amaren (6:05 min)

No comments:

Post a Comment